جمعه 31 فروردین 1403   07:45:54
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

دوره ضیافت اندیشه اساتید با موضوع بازشناسی محیط راهبردی دور و نزدیک ایران
ضمن عرض سلام و احترام خدمت اساتید محترم دانشگاه
ضمن عرض تسلیت  ترور بی شرمانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، دفتر هم اندیشی نهاد رهبری دانشگاه به منظور بررسی مسائل سیاسی روز (ابعاد جنگ قره باغ و تحولات منطقه . بررسی ابعاد ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده ) در نظر دوره ضیافت اندیشه ای با موضوع بازشناسی محیط راهبردی دور و نزدیک ایران با تدریس جناب آقای دکتر فیروزکوهی برگزار کند .
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) و تحلیل گر سیاسی می باشند و در ضیافت اندیشه مشهد مقدس که در تابستان سال گذشته برگزار گردیده بود حضور داشتند و معرف حضور اساتید شرکت کننده در آن دوره می باشند.
با هماهنگی صورت گرفته با ایشان جلسات در روز یکشنبه به مدت ۶ جلسه ساعت 15/45 تا 17  از طریق سامانه اداب کانکت دانشگاه به در همان آدرس کلاس مجازی خانواده سالم (پیوند زیر)  برگزار می گردد. اساتید محترم در طول زمان برگزاری کلاس (15/45 تا 17) می توانند علاوه بر استفاده از مطالب، سوالات خود را به صورت متنی، صوتی یا تصویری از دکتر فیروزکوهی داشته باشند.
همانند ثبت نام دوره خانواده سالم ، اساتید محترم تا ۱۶ آذر ماه نسبت به ثبت نام از طریق پیوند (لینک) زیر اقدام فرمایند. در سامانه ثبت نام نهاد رهبری، نام کاربری کدملی و کلمه عبور شماره شناسنامه می باشد . نام دوره ثبت نام اندیشه سیاسی می باشد.
کسانی که در دوره خانواده سالم ثبت نام نموده اند از حساب کاربری جهت ورود به کلاس استفاده فرمایند و عزیزانی که به هر دلیل تا روز یکشنبه ثبت نام ننموده اند یا با مشکلی در ورود با نام کاربری مواجه شدند به عنوان مهمان وارد شده و مراتب را به اطلاع دبیر هم اندیشی برسانند تا برای هفته های آتی مشکلی وجود نداشته باشد
هر گونه سوال یا پیشنهادی را از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان به اطلاع دبیر هم اندیشی دکتر افتخاری یا به ایمیل hreftekhari@gmail.com ارسال فرمایید