چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   20:51:50
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها






گزارش برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر، طرح اردوی جهادی در تابستان 1399 در مناطق محروم شهرستان ملایر با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا در حال برگزاری می باشد.
در این طرح اردوی جهادی، خدماتی از قبیل ساخت چندین دستگاه حمام، سرامیک کاری، رنگ آمیزی، سیمان کاری، نماکاری و... در چندین منزل مسکونی فرسوده برای خانواده های نیازمند به کمک اقتصادی انجام می شود.
این طرح با حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه، مسئول نهاد مقام رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سپاه ناحیه ملایر و مشارکت همه سازمان ها و ادارات شهرستان ملایر به مدت یک ماه در برگزاری است.
از برنامه های جانبی اردوی جهادی می توان به توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی شامل( کتاب های دفاع مقدس، کتاب اخلاق شهروندی، دفترچه یاداشت، بروشور معرفی معضلات و پیشگیری از اعتیاد واقلام ورزشی) و نیز توزیع پک های لوازم التحریر در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد.
توجه به برگزاری برخی کلاس های آموزشی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بهبود معیشت مردم، رفع آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی در مناطق مذکور می باشد.