پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:27:59
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

تقدیر و تشکر از کادر فداکار درمان بیمارستان‌های ملایر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی  و دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه به نمایندگی از اعضای هیئت علمی، از بیمارستان های امام حسین (ع)، دکتر غرضی و مهر ملایر بازدید نموده و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان این بیمارستان ها ، تعداد  600 شیلد محافظ صورت ،اهدایی اعضای هیئت علمی دانشگاه ملایر را به کادر فداکار درمان تقدیم کردند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر ضمن دیدار با کادر درمانی در بیمارستان های ملایر بیان کرد: ایثار و جانفشانی شما فرشتگان سلامت در مقابله با ویروس منحوث کرونا، همانند حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس و حماسه نیروهای مقاومت در مقابله با داعش  در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
شما سفیران سلامت دست از خانه و فرزند و همسر و سلامت خود شسته اید و در قلب میدان خطر قرار گرفته اید. زحمات شبانه روزی شما فرشتگان عرصه سلامت، انسان های دارای وجدان بیدار و اندیشه ی انسانی، سندی است بر تعهد، ایمان، وظیفه شناسی و یادآور رشادت و فداکاری های رزمندگانی است که با شجاعت و رادمردی به استقبال خطر رفتند، مجاهدانی که رفتند تا دیگران در آرامش و امنیت و سلامت بمانند.
وی افزود: به نمایندگی دانشگاهیان دانشگاه ملایر علی الخصوص اعضای هیأت علمی از زحمات و فداکاریهای شما عزیزان نهایت تشکر و قدردانی را داریم و اعلام آمادگی خود را برای همدلی و همکاری با شما نور چشمان این مرز و بوم اعلام می داریم و به عنوان سرباز در خدمت شما خواهیم بود.
اجر شما با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف.