پنجشنبه 9 فروردین 1403   13:03:05
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

اصلاحیه: شرایط حذف ترم برای نیم‌سال 982 - کلیه مقاطع
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند، دانشجویان مقطع کارشناسی، از روز شنبه 10 خرداد الی شنبه24 خرداد 99 می توانند با مراجعه به سامانه سما بخش مدیریت درخواست ها نسبت به درخواست حذف ترم فقط برای نیم‌سال جاری اقدام نمایند.

قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری)
احتراماً نظر به مصوبات اخیر شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) که در خواست حذف ترم بدون احتساب سنوات دارند می توانند تا شنبه24 خرداد 99 از طریق سامانه مدیریت درخواستها (مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی) اقدام نموده و پس از مطرح شدن درخواست‌ها در کمیسیون موارد خاص دانشگاه، اعلام نتیجه خواهد شد. لازم به ذکر است که توجه به شرایط زیر ضروری است:
1- دانشجویان که شرایط خاص و موجه (طبق مستندات کافی)داشته باشند، مانند بیماری کرونا و درگیری با آن برای شخص دانشجو یا اعضای خانواده درجه یک ایشان.
2- دانشجویانی که انجام پایان نامه آنها ملزم به استفاده از فضای کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه داشته یا نوع پایان نامه آنها میدانی بوده که به خاطر شرایط بوجود آمده در روند انجام پایان نامه، خللی ایجاد شده باشد که در صورت درخواست دانشجو حتما بایستی نظر و تأیید استاد راهنمای ایشان نیز در سامانه مدیریت درخواستها بار گذاری گردد.
3- لازم به ذکر است قواعد نظام وظیفه و بحث سنوات آموزشی مطابق روال قبل خواهد بود و عواقب آن به عهده شخص دانشجو می باشد.