پنجشنبه 9 فروردین 1403   18:48:08
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

دانشگاهیان دانشگاه ملایر با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام نمودند.
« روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است» مقام معظم رهبری
۴۱ سال از روزی که امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و از آنان خواست تا برای کوتاه کردن دست دولت غاصب صهیونیستی از سرزمین اشغال شده قدس به هم بپیوندند، می گذرد. اینک با گذشت بیش از چهار دهه از نامگذاری روز قدس امسال اولین سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسلمانان نمی توانند دست در دست هم و با مشت های گره کرده در صحنه حضور یابند اما تبادل اندیشه مقاومت و وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است و در فضای مجازی طنین انداز شده است.
دانشگاهیان دانشگاه ملایر همراه و همدل با آحاد ملت بزرگ ایران و متعهد به آرمان اسلام و امام، ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت، به همه مسلمانان جهان می پیوندند و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام می دارند و بر میثاق دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی(ره) در دفاع از جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین تاکید می نمایند.
در این روز شاهد فرمایشات رهبر معظم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.
اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر در کنار مردم شهید پرور شهرستان ملایر آماده شنیدن سخنان گهربار و فرامین نورانی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) هستند.
( این سخنرانی به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ساعت ۱۲ پخش می شود).