پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:56:49
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1402/2/4 دوشنبه اطلاعیه میهمانی، انتقال و تغییر رشته سال تحصیلی 1403- 1402
 به اطلاع کلیه دانشجویان کارشناسی متقاضی میهمان و انتقال در سال تحصیلی 1403- 1402 می رساند درخواست خود را صرفا از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی وزارت متبوع به آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند و از مراجعه حضوری به ادارات آموزش خودداری نمایند.
 تذکرات:
 • زمان ثبت تقاضاها از یکم اردیبهشت لغایت سی و یکم اردیبهشت ماه 1402 می باشد و قابل تمدید نمی باشد.
 • دانشجویان متقاضی میهمان که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402- 1401 در این دانشگاه و یا دانشگاه دیگر میهمان بوده اند نیز لازم است درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.
• متقاضیان تغییر رشته داخلی و انتقال توأم با تغییر رشته طبق کارنامه محرمانه (ورودی1401) مقطع کارشناسی می بایست درخواست خود را از شانزدهم اردیبهشت لغایت سی و یکم اردیبهشت ماه 1402 به صورت حضوری به دانشکده مربوطه ارائه و شخصاً مراحل لازم را از دانشکده مربوطه پیگیری نمایند.
 تذکر 1: هرگونه نقل و انتقالات اعم از انتقال و میهمانی، تنها در اردیبهشت 1402 و همراه با ثبت نام در سایت وزارت علوم امکان پذیر است و دانشجو می بایست حداقل 24 واحد را در دانشگاه ملایر گذرانده باشد.
 تذکر 2: هرگونه نقل و انتقالات اعم از انتقال، انتقال توام با تغییر رشته، میهمانی و تمدید میهمانی، منوط به ثبت ریز نمرات نیمسال های تحصیلی تا نیمسال اول 1401می باشد.
 تذکر 3: دانشگاه از پذیرش درخواست حضوری و به صورت دستی دانشجویانی که به هر دلیل درخواست خود را درمهلت مقرر در سامانه ثبت ننموده باشند معذور می باشد.
تذکر4: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی درسامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ثبت نمایند.
تذکر5: دانشجویان متقاضی علاوه بر بارگذاری مستندات در سامانه نقل و انتقالات، می بایست حداکثر تا پایان سی و یکم اردیبهشت 1402 اصل مدارک را به کارشناس نقل و انتقالات آموزش کل دانشگاه سرکار خانم روزبهانی تحویل نمایند.
اداره کل امور آموزشی دانشگاه