شنبه 1 اردیبهشت 1403   01:19:49
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1401/11/9 یکشنبه شرایط، هزینه و شیوه نامه اجرایی بیست و هشتمین المپیاد غیر متمرکز علمی-دانشجویی منطقه 4
دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا به عنوان مسئول و مجری برگزاری المپیاد علمی-دانشجویی غیر متمرکز منطقه ۴ در استان های همدان-مرکزی-قم و قزوین، اولین مرحله از بیست و هشتمین المپیاد غیر متمرکز علمی-دانشجویی را  در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می نماید.
  • رشته های آزمون:
زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی کشاورزی )زراعت و اصلاح نباتات(، مهندسی صنایع، روانشناسی، علوم جغرافیا، علوم زمین، سلول های بنیادی و مهندسی بافت، و مهندسی مواد و متالوژی.
  • شرایط شرکت در آزمون:
در هر رشته یک تیم حداکثر پنج نفره می تواند در آزمون شرکت کند. دانشجویان سال سوم و چهارم که در حال تحصیل می باشند مجاز هستند در آزمون شرکت نمایند . (شرکت کنندگان در المپیاد غیر متمرکز باید در حال تحصیل باشند و ارسال نامه مبنی بر اشتغال به تحصیل دانشجویان معرفی شده به دبیرخانه المپیاد الزامی است)
  • برنامه زمان و منابع امتحانی آزمون:
زمان برگزاری آزمون المپیاد 15 اردیبهشت ماه 1402 می باشد و برنامه آزمون به همراه منابع امتحانی در فایل پیوست این اطلاعیه در زیر ذکر شده است. محل برگزاری آزمون دانشگاه های بین المللی امام خمینی )ره(، اراک، بوعلی سینا و قم می باشد.
  • نحوه ثبت نام برای شرکت در المپیاد:
دانشجویان سال سوم و چهارم شاغل به تحصیل در دانشگاه ملایر که رشته تحصیلی آنها جزو رشته های ذکر شده در بالا می باشد می توانند در صورت تمایل به شرکت در آزمون فایل اکسل زیر (پیوست) را دانلود نموده و اطلاعات مورد نیاز زیر را در آن وارد کرده  و  آن را به مدیر گروه آموزشی خود تحویل داده و اعلام آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اعلام نمایند.
اطلاعاتی که باید در فایل اکسل در قسمت های مشخص شده طبق الگو وارد گردد شامل موارد زیر می گردد:
"نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، شماره دانشجویی، کد ملی، شماره شناسنامه، شماره سریال شناسنامه، تاریخ تولد (روز ماه سال)، سال شروع به تحصیل(فقط سال)، سال احتمالی فارغ التحصیلی(فقط سال)، دانشگاه، دانشکده، رشته، گرایش، رشته امتحانی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس پست الکترونیکی، آدرس محل سکونت و کدپستی، حوزه آزمون (در قسمت حوزه آزمون یکی از دانشگاه های اراک، بوعلی سینا، بین المللی امام خمینی (ره)یا قم درج شود؛ ملاک انتخاب، امکان حضور دانشجو در آن حوزه است.)"

تذکر: با توجه به محدودیت تیم ارسالی هر رشته به المپیاد در صورت تقاضای بیش از 5 نفر، اولویت بندی بر اساس معدل کل دانشجو انجام خواهد شد.
  • هزینه شرکت در المپیاد:
این هزینه به ازای هر نفر مبلغ 3980000 ریال (سیصد و نود و هشت هزار تومان) می باشد (اعلامی از طرف سازمان سنجش) که می بایست بعد از قطعی شدن انتخاب دانشجو (بنا به نظر مدیرگروه) در تیم 5 نفره هر رشته،  توسط دانشجو از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه بوعلی سینا به آدرس  https://pay.basu.ac.ir/ پرداخت گردد و گواهی آن به دفتر استعداد درخشان دانشگاه ملایر تحویل داده شود.
 مراحل انجام این پرداخت بصورت زیر است:
  • ابتدا از طریق لینک مذکور وارد سامانه شوید
  • پرداخت بر اساس عنوان را انتخاب نمایید.
-     مرکز درآمدها : حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
-   گروه پرداخت: دفتر هدایت استعداهای درخشان
-   عنوان پرداخت: المپیاد دانشجویی غیر متمرکز منطقه چهار
-    پس از تکمیل فرم مشخصات نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام فرمایید.

دانشجویان محترم می بایست گواهی پرداخت هزینه را پرینت کرده و به دفتر استعداد درخشان دانشگاه ملایر حداکثر تا تاریخ 26 بهمن 1401 تحویل نمایند. در صورت عدم پرداخت هزینه ثبت نام،  دانشجو از لیست نهایی تیم ارسالی حذف خواهد شد.
  • دانشجویان رتبه های اول تا سوم هر ورودی به شرط اینکه معدل کل آنها کمتر از 17 نباشد، در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون المپیاد، فارغ از نتیجه آزمون، دانشگاه ملایر هزینه ثبت نام این افراد را بعد از شرکت در آزمون  (حضور یافتن در جلسه آزمون) به این عزیزان باز پرداخت خواهد نمود.  این عزیزان با ارائه کارت شرکت در آزمون به دفتر استعداد درخشان دانشگاه می توانند درخواست عودت هزینه ثبت نام در المپیاد را بدهند.
  • همچنین دانشگاه ملایر تمهیدات لازم را برای تیم شرکت کننده در آزمون جهت رفت و برگشت به همدان را در روز آزمون فراهم خواهد نمود.

دانشجویان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر به فایل های قرار داده شده در ذیل این اطلاعیه توجه فرمایند و  یا به وب سایت دانشگاه بوعلی سینا، بخش استعداد درخشان- المپیاد دانشجویی مراجعه فرمایند. همچنین در صورت داشتن هر گونه سئوال می توانند با شماره تلفن 08138381108  دبیر خانه المپاد دانشجویی 1402 منطقه 4 تماس حاصل فرمایند.
با آرزوی موفقیت
دفتر هدایت استعداد درخشان دانشگاه ملایر
فايلها
شيوه+نامه+اجرايي.pdf 210.657 KB
منابع آزمون و زمان بندي.pdf 394.209 KB
شرايط لازم و هزينه ثبت نام.pdf 217.591 KB
اطلاعات شخصي و آموزشي.xlsx 13.635 KB