جمعه 31 فروردین 1403   01:52:00
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اطلاعیه هابيشتر
1401/8/6 جمعه اطلاعیه در خصوص وقایع اخیر و تجمع غیرقانونی در دانشگاه
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت سرگرد علی نظری و شهادت شهدای مظلوم حرم مطهر شاهچراغ، به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند؛ با توجه به تجمع غیرقانونی و عدم توجه اجتماع کنندگان به توصیه رئیس و مسئولین دانشگاه مبنی بر معرفی نماینده جهت اخذ مجوز و پاسخگویی به تجمع کنندگان، تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در تجمع غیرقانونی روز چهارشنبه در مراحل اولیه شناسایی شده و به مدت یک ماه تعلیق آموزشی، از خوابگاه اخراج و موضوع به خانواده این دانشجویان ابلاغ شده است. همچنین تعدادی از دانشجویان نیز توجیه و متعهد به رعایت قوانین شدند. همچنین بررسی و برخورد قانونی با سایر شرکت کنندگان در این تجمع غیر قانونی در حال انجام است. وضعیت تحصیلی نهایی این دانشجویان پس از بررسی در کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.
کمیته انضباطی می تواند دانشجویان را اخراج و تا ۵ سال بعد از اخراج از حضور در کنکور ممانعت نماید. همچنین حکم این افراد در زمان درخواست استخدام در ادارات دولتی و خصوصی به عنوان سوء سابقه تلقی شده و رد صلاحیت خواهند شد.
از همه دانشجویان گرامی خواهشمندیم، جهت حفظ کرامت و شخصیت خود و جلوگیری از درج سوء سابقه در پرونده دانشجویی، ضمن رعایت قوانین انضباطی و اخلاقی دانشگاه از حضور در تجمعات غیر قانونی حتی به عنوان تماشاچی خودداری نمایید. عدم حضور در کلاس بدون دلیل و اسناد قانونی در این شرایط به عنوان حضور در تجمع ثبت خواهد شد.
همراه داشتن کارت دانشجویی در دانشگاه و خارج از دانشگاه به عنوان کارت شناسایی الزامی است. حضور در دانشگاه، کلاس‌های آموزشی، رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی از شنبه مورخ ۷ آبان بدون کارت دانشجویی امکان‌پذیر نخواهد بود.
 حضور در تجمعات و اقدامات غیر قانونی داخل و خارج از دانشگاه موجب پیگرد امنیتی و قضایی خواهد شد. در این موارد هیچ توصیه و همراهی از طرف دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود.
 پیشرفت، موفقیت، سلامت و ارتقای علمی و اخلاقی شما عزیزان وظیفه ذاتی دانشگاه است. امید است با همکاری جمعی موجب نیل به این اهداف و پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.