جمعه 10 فروردین 1403   20:28:27
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1402/3/6 شنبه به منظور تبادل نظر، هم افزایی و اشتراک گذاری تجربیات صورت گرفت: گردهمایی موکب داران و فعالان اربعینی استان همدان در دانشگاه ملایر
گردهمایی موکب داران و فعالان اربعینی استان همدان با هدف تبادل نظر، هم افزایی و اشتراک گذاری تجربیات و همچنین طرح و پیگیری مسائل و مشکلات پیش رو در دانشگاه ملایر برگزار گردید.
در ابتدای نشست دکتر سلیمانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم به موکب داران، مطالبی در خصوص فعالیت های فرهنگی دانشگاه بیان کرد و بر انجام فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی در مواکب در کنار پذیرایی از زائرین تاکید کرد.
در ادامه سید رضا موسوی رئیس ستاد خدمت گذاران اربعین در استان همدان ضمن خیر مقدم به همه موکب داران و تشکر از میزبانی دانشگاه به بیان خاطراتی در خصوص اربعین وبرپایی موکب پرداخت ودر راستای حل موانع وپیگیری رفع مشکلات موکب داران اعلام آمادگی نمود.
در بخش دیگری از این نشست آقای حسن رضا نیا معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بر پیگیری مشکلات و موارد مطرح شده توسط موکب داران تاکید کرد و مقررگردید به منظور برسی دقیق تر، جلسه ای با حضور همه موکب داران و مسئولین مرتبط دراستانداری همدان برگزارگردد.
در پایان مراسم شرکت کنندگان پس از اقامه نماز ظهر وعصر، مهمان خوان پربرکت موکب امام رضا(ع)شهرستان ملایر بودند.