پنجشنبه 9 فروردین 1403   17:33:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر

1401/8/19 پنجشنبه اولین جلسه کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه ملایر برگزار شد
اولین جلسه کمیسون دائمی هیأت امناء دانشگاه ملایر با حضور مشاوران و مسئولین ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه 19 آبان برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر کسکه معاون مرکز هیأت های امنا و هیأت ممیزه ضمن تبریک تشکبل هبأت امنای مستقل دانشگاه ملایر ، آن را گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت دانشگاه ارزیابی و بیان کرد: هیأت امنا رکن اصلی قانونگذاری و در جایگاه پارلمان دانشگاه قرار دارد.
دکتر یاری مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان و رئیس کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه ملایر بر ضرورت تعامل گسترده دانشگاه با مجموعه شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم باید نقش دانشگاه را تحول و پیشرفت شهر مشاهده نمایند. وی با اشاره به تدوین نظام مسائل شهرستان و ایجاد اتاق فکر مشترک، بر جذب اعضای هیأت علمی از بین نخبگان و ایجاد رشته های نوظهور و میان رشته ای و نیاز محور تاکید کرد.
در ادامه دکتر بیات تشکیل هیأت امناء و هیأت ممیزه دانشگاه ملایر را نشان بلوغ این مجموعه برشمرد و افزود: خوشبختانه شتاب توسعه و پیشرفت در دانشگاه ملایر بسیار مطلوب می باشد.
وی همچنین بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی دانشگاه تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد با به کارگیری پتانسیل ها و استعدادهای مطلوب دانشگاه شاهد تحقق دانشگاه تراز و شاخص انقلاب اسلامی باشیم.