پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   10:49:53
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1401/8/10 سه‌شنبه دانشگاهیان دانشگاه ملایر به احترام شهدا قیام کردند. مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت شهید علی نظری و شهدای مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در دانشگاه ملایر برگزار گردید.
روز دوشنبه ۹ آبان اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر در مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ و سرگرد علی نظری در سالن همایش های شهید حیدری گرد آمدند و بر تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان و امام شهدا تأکید کردند.
در ابتدای مراسم دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، بر ضرورت بصیرت انقلابی و درک ابعاد پیچیده حوادث اخیر تأکید کرد و با اشاره به نگاه پدرانه مسئولان دانشگاه نسبت به همه دانشجویان، امنیت و آرامش فضای روحی و روانی دانشجویان را به عنوان خط قرمز معرفی کرد و افزود با افرادی که آگاهانه و عامدانه بخواهند فضای دانشگاه را جولانگاه اغتشاش و ناآرامی قرار دهند برخورد لازم صورت می پذیرد.
در ادامه حجت‌الاسلام عباسی عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر ضمن اشاره به حوادث صدر اسلام، انقلاب اسلامی را در موقعیت اقتدار و صلابت معرفی کرد و اقدامات دشمنان در تحریک عده محدودی از جوانان را اقدامی از سر استیصال و شکست برشمرد.
حجت‌الاسلام عباسی با نقل خاطره‌ای از امام خمینی (ره) و مرحوم عسگراولادی گفت: ایران اسلامی ما امروز بسیار قوی و قدرتمندتر از سالهای اول انقلاب است.
وی خطاب به دانشجویان دختر دانشگاه گفت: شما نور چشمان ما هستید و چادر و حجاب شما خط قرمز ماست و در این دانشگاه کسی اجازه تعرض به چادر شما را نخواهد داشت.
در پایان بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر قرائت گردید.