شنبه 1 اردیبهشت 1403   13:58:37
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر




1401/8/1 یکشنبه دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه نماینده شهرستان ملایر
روز یکشنبه 1 آبان اعضای هیئت رئیسه با حضور در دفتر کار حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه نماینده شهرستان ملایر، با وی دیدار کردند.
در ابتدای این جلسه دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در فرآیند بازگشایی دانشگاه ها در فروردین 1401 بنا بر آمار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه ملایر رتبه برتر را در این زمینه کسب نموده است.
وی به موفقیت دانشگاه ملایر در استقلال هیئت امنا و هیئت ممیزه اشاره نمود و آن را گامی بزرگ در راستای استقلال و توسعه این مجموعه قلمداد نمود.
رئیس دانشگاه پیشرفت های دانشگاه ملایر در این مدت کوتاه را حاصل وحدت میان مسئولین شهرستان و استان دانست و از تلاش های نمایندگان شهرستان در راستای کمکه به توسعه دانشگاه تقدیر کرد.
در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مؤلفه وحدت برای پیشبرد امور و نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تاکید نمود و استقلال هیئت امنا و هیئت ممیزه دانشگاه ملایر موفقیتی بزرگ و چشمگیر برای مجموعه دانشگاه قلمداد کرد.
در پایان جلسه احکام عضویت حجت الاسلام آزادیخواه در هیئت امنا و نماینده وزیر در هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه ملایر که توسط وزیر علوم صادر گردید به دست رئیس دانشگاه به ایشان تقدیم گردید.