سه‌شنبه 29 اسفند 1402   07:35:13
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر


1401/4/12 یکشنبه افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه برگزار شد
افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای برنامه دکتر آتله خانی دبیر دفتر هم اندیشی دانشگاه ضمن خیر مقدم، نکاتی در رابطه با نحوه برگزاری، برنامه زمانبندی و سوابق و فعالیت های اساتید دوره طرح بیان کرد.
در ادامه دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه از مسئولین و دست اندر کاران برگزاری این طرح قدردانی نمود و بر لزوم اصلاح و بازنگری برخی روندها و ساختارها تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، پیشنهاد نمود در خلال مباحث دوره بحث ارتباط علم با صنعت و تولید ثروت از طریق علم و ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت مطرح و تبادل نظر گردد.
در پایان مراسم حجت الاسلام عباسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و وظیفه خطیر جامعه دانشگاهی در این زمینه، عنوان کرد: در صورتی که ما در این زمینه و در این برهه حساس تاریخی به وظیفه خود به نحو احسن عمل نکنیم، استکبار جهانی حقایق را در مورد شخصیت والایی مقدسی همانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به نحوی دیگر به دنیا عنوان می کند. وی همچنین با اشاره به اتفاقات منطقه و تشنجات کشورهای همسایه و ارائه آمار و گزارشات مستند خاطرنشان کرد: علیرغم همه تهدیدهای ناشی از توطئه های کشورهای غربی، نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار و صلابت خود را تحت ظل عنایات حضرت مهدی (عج) و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، حفظ نموده و ارتقاء داده است.