جمعه 10 فروردین 1403   16:58:45
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر




1400/9/17 چهارشنبه گفتگوی صمیمی فعالان فرهنگی و دانشجویی با هیات رییسه دانشگاه به مناسبت روز دانشجو
مراسم روز دانشجو با حضور هیات رییسه دانشگاه و جمعی از دبیران و اعضای تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، بسیج دانشجویی، شورای صنفی دانشجویان، هیات منتظران ظهور و سایر فعالان فرهنگی برگزار گردید. در این نشست صمیمی که در سالن سهید سردار سلیمانی و از ساعت ۱۱ برگزار شد معاون محترم دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری و ریاست محترم دانشگاه با تبریک روز دانشجو به اهمیت جایگاه و نقش دانشجویان در تحولات اخیر کشور اشاره کرده و انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان را در ایجاد تحول و توسعه کشور مطرح کردند. سپس تعدادی از دانشجویان به بیان دیدگاه های خود در خصوص روز دانشجو و تصمیمات و برنامه های پژوهش، آموزشی، دانشجویی و فرهنگی پرداختند. سپس معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تبریک روز دانشجو و لزوم خودباوری در دانشجویان از فعالیت ها و برنامه های فعالان فرهنگی در دو سال گذسته و علی رغم وجود بیماری کرونا تشکر و سپاسگزار ی کردند. در پایان پس از تقدیر از دبیران و فعالان فرهنگی و دانشجویی در مسجد دانشگاه و برگزاری نماز جماعت در مسجد دانشگاه، دانشجویان در کنار هیات رییسه دانشگاه ناهار صرف کردند.
روز ۱۶ آذر، روز دانشجوی عدالت‌خواه، استکبارستیز، ضداستبداد و یادآور جنبش دانشجویی دانشجویان مسلمان ایران توأم با عزت و افتخار است که راهبردهای خود را از مکتب تعالی بخش اسلام و مسیر امام حسین(ع) به ارث برده است. 
امروز مستکبران در جهت مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی، دانشجویان و دانشمندان و نخبگان علمی و فرهنگی کشور را آماج بزرگترین توطئه های نرم افزاری قرار داده و ضمن وحشت از برافراشته شدن پرچم علم و فن آوری بومی و پررنگ کردن شعارهای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها، برنامه ریزی های هدفمند‌ کرده و هزینه‌های سنگینی پرداخت می‌کنند.
 امید است با تکیه بر فرامین و بیانات مقام معظم رهبری و با تقویت روحیه ایثار و خودباوری، روز به روز توانایی های این نسل جوان، عدالتخواه و انقلابی در همه جنبه های علمی و عملی ارتقا یابد و با نگاه استکبار ستیزانه و تکیه بر توان داخلی، شاهد شکوه ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر زیاده خواهی های حکومت های سلطه گر و متخاصم باشیم . این روز عزیز که یکی از افتخارات ارزشمند ملت ایران است را به عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاه ملایر، تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق هر چه بیشتر این عزیزان را از درگاه باری تعالی داریم.
نسخه قابل چاپ