شنبه 1 اردیبهشت 1403   12:02:45
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1399/9/12 چهارشنبه شیوه نامه پایش و زمانبندی اجرایی جشنواره بازارچه تولیدات دانشجویی (چرتکه ۲)
 شیوه نامه پیشنهادی  پایش گروه های تولید کننده دانشجویی و زمانبندی اجرایی جشنواره بازارچه تولیدات دانشجویی (چرتکه ۲) جهت اطلاع رسانی مناسب و اقدام مقتضی به صورت پوستر ذیل تقدیم علاقه مندان می گردد.
۱- مهلت تبلیغات در دانشگاه ملایر تا ۲۰ آذر ۹۹
۲- ارزیابی اولیه توسط دانشگاه ملایر و احراز هویت دانشجویان تا ۴ دیماه ۹۹
۳- اعلام اسامی دانشجویان منتخب به دبیرخانه جشنواره جهت ایجاد حساب کاربری تا ۱۲دیماه ۹۹
۴-  آغاز فرایند بارگذاری و ثبت محصول در سایت جشنواره کشوری تا ۲۶ دیماه ۹۹
۵-  افتتاح جشنواره فروش کشوری به صورت مجازی از تاریخ ۱ بهمن ۹۹
در طول برگزاری جشنواره فروش کالاها و تولیدات دانشجویی مسابقات و دوره های مختلف ایده شو برگزار می گردد.

 کارشناس محترم کانون های دانشگاه آقای میثم خانجان و سرکار خانم فرمهر دبیر شورای کانون های دانشگاه آماده هدایت و راهنمایی شما عزیزان هستند‌. امید است با مشارکت حداکثری شاهد تولید، فروش و کارافرینی دانشجویان عزیز دانشگاه ملایر باشیم.
 
فايلها
فرم ارزيابي تيم ها (جشنواره دانشجويي چرتکه 2).pdf 526.003 KB
نسخه قابل چاپ