شنبه 11 فروردین 1403   07:31:41
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر

1399/9/6 پنجشنبه برگزاری جشنواره فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
به اطلاع دانشجویان علاقه مند به ویژه دانشجویان نو ورود می رساند، دانشگاه ملایر در نظر دارد با هدف آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر را از روز شنبه مورخ ۸آذرماه الی چهارشنبه۱۲ آذرماه۹۹ برگزار نماید.جشنواره در دو بخش مسابقات فرهنگی و وبینارها برگزار می گردد.
محورهای مسابقات فرهنگی جشنواره: عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و مجازی است.
مهلت ارسال آثار تا پایان جشنواره در ۱۲ آذر ماه می باشد.
هم‌چنین در بخش وبینارهای آموزشی جهت اطلاع بیشتر دانشجویان  هر روز سه وبینار با معرفی یک عنوان در هر روز از ساعت
۱۰الی ۱۱صبح برگزار خواهد شد.
مدت زمان وبینار هر ارایه دهنده: ۲۰دقیقه 
هم چنین لازم به ذکر است شماره اول نشریه تخصصی الکترونیک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر با عنوان "شاخص" در این هفته رو نمایی می شود.
برنامه وبینارها در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر
 ##روز نخست؛ فرهنگ دانشگاهی و فضائل دینی، اخلاقی، بازخوانی و ارایه روزآمد مواریث دینی و ملی،
کارشناس و مسئول هماهنگی  اقای صلواتی، سخنرانهای این روز به ترتیب:
حاج اقای عباسی، مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،حاج اقای شیری معاون محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر افتخاری دبیر محترم هم اندیشی اساتید دانشگاه
 ##روز دوم؛ فرهنگ دانشگاهی و قانون مداری، پاسخگویی، عقلانیت و خردورزی،
کارشناس و مسئول هماهنگی اقای مهری و سخنران ها بترتیب: دکتر کاظمی عضو هیات علمی کارشناس حقوقی  دانشگاه، دکتر بشیر گنبد معاون محترم دانشجوئی دانشگاه و دکتر نهاوندی مدیر محترم آموزشی  دانشگاه.
#روز سوم؛ فرهنگ دانشگاهی و توسعه مشارکت و رقابت قانونمند دانشگاهیان در تشکل ها و کانون های دانشجویی، کارشناس و مسئول هماهنگی، اقای ابراهیمی و سخنرانها بترتیب: دکتر هدایتی مدیر محترم فرهنگی دانشگاه، دکتر قرا باغی مسئول محترم بسیج اساتید دانشگاه و دکتر فرشاد سلیمانی مدیر گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه
#روز چهارم؛ فرهنگ دانشگاهی و پاسداشت حریم خانواده و احیای ارزش های ملی و معنوی، مسئول هماهنگی خانم دکتر ساریخانی و سخنرانها بترتیب دکتر کریمی مدیر گروه روانشناسی دانشگاه و دکتر آریاپوران مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه
 #روز پنجم با عنوان فرهنگ دانشگاهی و تقویت نقش و مسوولیت اجتماعی دانشگاهیان و روز اختتامیه جشنواره می باشد، مسئول هماهنگی خانم سلیمانی، سخنرانها: دکتر سایوند رییس محترم دانشگاه  و خانم دکتر حسن زاده مدیر محترم پژوهشی دانشگاه و دکتر نوری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هستند.
انشالله به لطف خداوند متعال و با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در آینده ای نزدیک با لطف خداوند بزرگ شاهد حضور شما دانشجویان کوشا، با انگیزه و موفق در دانشگاه ملایر باشیم.
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر
 
نسخه قابل چاپ