جمعه 10 فروردین 1403   15:54:49
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1399/9/5 چهارشنبه دومین دوره ی فنی مهندسی افرا در پاییز ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد
به اطلاع  علاقه مندان می رساند که دوره‌های افرا به دنبال شناخت مسائل و چالش های مهم کشور و ارایه راهکار، راه حل و روش‌ مناسب جهت ارائه رفع یا بهبود آن ها می باشد. دانش‌پژوهان این دوره ضمن آشنایی با مسائل حوزه‌ی فنی‌مهندسی، با نمونه‌های موفق این حوزه نیز آشنا می‌شوند. توانمندسازی، مهارت افزایی با رویکرد تشکیل هسته‌های پژوهشی از دیگر بخش‌های دوره است. این دوره با حضور اساتید و متخصصین دانشگاهی و صنعتی در ۵ حوزه «راه و شهرسازی (حمل و نقل)»، «پلیمر»، «نفت و گاز»، «هوافضا»و «فناوری اطلاعات» برگزار می‌شود.
برای شرایط و نحوه برگزاری دوره‌ی مجازی افرا لطفا ابتدا وارد سامانه ثبت نام شده و قسمت پروفایل را تکمیل نمایید و در صورت تایید در مرحله‌ی ارزیابی در تاریخ مشخص شده دو حوزه از حوزه‌های موجود را بر اساس علاقه‌ی خود انتخاب کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. (پروفایل‌های ناقص مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرند.) پس از تکمیل ثبت نام و در تاریخ معین شده مشاهده کلاس‌های تخصصی و مهارتی امکان‌پذیر می‌باشد و در صورت مشاهده تمام کلاس‌ها و تکمیل آزمون حوزه‌ی انتخابی می‌توانید وارد مرحله‌ی چالش شده و تا تاریخ مشخص شده فایل خواسته شده را آپلود نمایید.

برخی نکات کلی در این دوره ها
۱. هر فرد علاقه مند حداکثر دو حوزه از حوزه‌های موجود را می‌تواند انتخاب کند.
۲. تکمیل آزمون هر حوزه تنها با مشاهده‌ی تمام فیلم‌های آموزشی امکان‌پذیر می‌باشد ۳. تکمیل چالش هر حوزه تنها در صورت تکمیل آزمون حوزه‌ی مربوطه امکان‌پذیر می‌باشد.
برای دریافت گواهینامه لازم است در تمام دروس و چالش شرکت نموده و امتیاز قبولی را کسب نمایید.
قابل ذکر است که هسته‌های پژوهشی  و ایده‌های برتر هر حوزه بعد از اتمام دوره، پشتیبانی و حمایت می‌شوند.
این دوره مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فارغ‌التحصیلان جویای مهارت و کار می‌باشد.
علاقه مندان می توانند سوالات خود را به آی‌دی زیر در پیام‌رسان "بله" ارسال نمایند: bso_pajouhesh_admin
 
نسخه قابل چاپ