جمعه 10 فروردین 1403   14:48:53
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر




1399/7/8 سه‌شنبه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشگاه برگزار شد.
به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور تکریم و پاسداشت ایثارگران دانشگاه مراسمی در محل گلزار شهدای گمنام با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار گردید.
در ابتدا جانباز و آزاده سرافراز حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد فراهانی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مهمان ویژه مراسم در سخنانی به بیان اخلاص شهدا پرداخت و خاطراتی از اخلاص شهید والامقام شهید روحیان بیان نمود که با وجود سمت اطلاعات عملیات، خود را در خانواده به عنوان سرباز معرفی می نمود. وی همچنین به وصیت‌نامه شهید احدی که فرمود فقط یک جمله نگذارید امام تنها بماند اشاره نمود. وی در پایان به تبیین اهمیت حق‌الناس و مسئولیت‌های سخت و مهم جاماندگان از قافله شهدا در عمل به وظایف خود پرداخت.
 در ادامه دکتر سایوند رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس و اظهار خرسندی از وجود سه شهید گمنام در دانشگاه ملایر و تاثیر روحیه ایثارگری آنان در همه ابعاد زندگی دانشگاهیان از تلاش مضاعف دانشگاهیان دانشگاه ملایر در پیشبرد هرچه بیشتر امور علمی، پژوهشی و ... با توجه به شرایط اقتصادی و بیماری کرونا قدردانی نمود. وی نوید آینده ای روشن را برای این دانشگاه داده و بیان داشت انشاءالله در سال های آتی بتوانیم بر میزان تاثیرگذاری بیشتر در سطح جامعه علمی و کشور بیفزائیم.
نسخه قابل چاپ