جمعه 10 فروردین 1403   02:19:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار و اطلاعیه های آموزش
اطلاعیه میهمانی، انتقال و تغییر رشته سال تحصیلی 1400- 1399

 به اطلاع کلیه دانشجویان کارشناسی متقاضی میهمان و انتقال در سال تحصیلی 1400- 1399 می رساند درخواست خود را فقط از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی وزارت متبوع به آدرس https://portal.saorg.ir  ثبت کنند و از مراجعه حضوری به ادارات آموزش خودداری نمایند.

 

 تذکرات:

 • زمان ثبت تقاضاها از اول تا سی و یکم اردیبهشت ماه 99 می باشد و قابل تمدید نمی باشد.

 • دانشجویان متقاضی میهمان که در نیمسال دوم سال تحصیلی 99- 1398 در این دانشگاه و یا دانشگاه دیگر میهمان بوده اند نیز لازم است درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

• دانشجویان متقاضی انتقال در صورت داشتن سابقه میهمانی (حداقل چهار نیمسال متوالی میهمانی) و کسب حداقل معدل لازم بر اساس آیین نامه میهمانی و انتقال، امکان ثبت تقاضای انتقال و میهمان دائم خواهند داشت. ضمناً بر اساس بخشنامه شماره 160073/18734/4/41 مورخ 3 مهر 1391 وزارت متبوع، دانشجویان دوره روزانه متقاضی انتقال به دانشگاه دیگر، چنانچه در آزمون سراسری حدنصاب نمره قبولی دوره روزانه دانشگاه مقصد را کسب نموده باشند به صورت روزانه منتقل می گردند در غیر این صورت در قالب شبانه پذیرش خواهند شد.

• متقاضیان تغییر رشته داخلی  و انتقال توام با تغییر رشته طبق کارنامه محرمانه (ورودی 98)  مقطع کارشناسی می بایست درخواست خود را از اول تا بیستم اردیبهشت ماه 99 به  صورت حضوری به دانشکده مربوطه ارائه و شخصاً مراحل لازم را از دانشکده مربوطه پیگیری نمایند.

 تذکر 1: هرگونه نقل و انتقالات اعم از انتقال و میهمانی، تنها در اردیبهشت 1399 و همراه با ثبت نام در سایت وزارت علوم امکان پذیر است و دانشجو می بایست حداقل 24 واحد را در دانشگاه ملایر گذرانده باشد.

 تذکر 2: هرگونه نقل و انتقالات اعم از انتقال، انتقال توام با تغییر رشته، میهمانی و تمدید میهمانی، منوط به ثبت ریز نمرات نیمسال های تحصیلی تا نیمسال 981 می باشد.

 تذکر 3: دانشگاه از پذیرش درخواست حضوری و به صورت دستی دانشجویانی که به هر دلیل درخواست خود را درمهلت مقرر در سامانه ثبت ننموده باشند معذور می باشد.

  

اداره کل امور آموزشی دانشگاه