جمعه 10 فروردین 1403   13:06:52
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشجوییبيشتر





1397/12/21 سه‌شنبه مراسم اختتامیه المپیاد ورزش های همگانی پاییزه دانشگاه ملایر برگزار شد

در این مراسم که به همت اداره تربیت بدنی و شورای مرکزی انجمن های ورزشی دانشجویی دانشگاه ملایر و با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاه، آقای کتابی معاون فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، آقای رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان ملایر در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر عبدلی معاون دانشجویی ضمن عرض خیر مقدم، گزارش مختصری از فعالیت های 6 ماهه و برنامه های آتی اداره ی تربیت بدنی ارائه نمود. سپس حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در فضایی دوستانه به ایراد سخنرانی پرداخت. پخش کلیپ های ورزشی، اجرای نمایش، مسابقه گزارشگری، مسابقه پرسش و پاسخ و اجرای حرکات ورزشی توسط آرشام قزاقی کوچکترین ورزشکارکراسفیت کشور، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از 153 نفر از مقام آوران المپیاد ورزشهای همگانی پاییزه دانشجویی تقدیر به عمل آمد. یادآور می گردد این مسابقات با شرکت 1100 نفر دانشجو در 10 رشته ورزشی در بخش آقایان و 8 رشته ورزشی در بخش بانوان برگزار گردید.