پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   00:24:01
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشجوییبيشتر






1397/2/24 دوشنبه همایش تجلیل از برترین های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه ملایر برگزار شد

همایش تجلیل از برترین های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه ملایر یکشنبه 23 اردیبهشت به همت دفتر استعدادهای درخشان با حضور دکتر ملکی سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیئت رئیسه، رؤسا و معاونین دانشکده ها،  دکتر مرتضوی رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان، مدیران گروه های آموزشی و دانشجویان در دانشگاه ملایر برگزار شد.

در ابتدای همایش، دکتر مرتضوی رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه، ضمن تشکر از حضور دکتر ملکی، اعضای هیات رئیسه و سایر حضار در این همایش، گزارشی از روند انتخاب برترین های آموزشی ارائه نمود. ایشان اظهار امیدواری نمود تا برگزاری این مراسم ها و همچنین تقدیر از برترین ها بتواند انگیزه ای برای پیشرفت های بیشتر دانشجویان گردد. دکتر مرتضوی در ادامه به تشریح برخی مشوق های ارائه شده به دانشجویان پرداخت و در انتها اعلام نمود دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه از طرح های خلاقانه و دارای نوآوری دانشجویان استقبال نموده و آمادگی همکاری و حمایت از دانشجویان را دارد.

در ادامه مراسم، دکتر ملکی سرپرست دانشگاه از زحمات مدیران ستادی، اساتید، کارمندان و دانشجویان در ترم جاری تشکر نمود و از زحمات عوامل اجرایی همایش تجلیل از برترین ها قدردانی کرد. دکتر ملکی با اشاره به روند تغییرات دانشگاه ها از دانشگاه های آموزش و پژوهش محور به دانشگاه های نسل سوم کارآفرین، خواستار توجه ویژه به نقش دانشگاه ها در کارآفرینی و حرکت به سمت ماموریت گرا شدن دانشگاه ها شد. سرپرست دانشگاه تاکید کرد دانشگاه ملایر دانشگاهی جوان و با پتانسیل است که تجربه ملی و بین المللی خوبی دارد و می تواند با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت ها، امکان تبدیل شدن به یک دانشگاه کارآفرین را دارد. ایشان خواستار اهتمام دانشجویان به مطالعه و پژوهش و نیز توجه به خلاقیت و نوآوری شد. دکتر ملکی با اشاره به ارزش موضوع پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و اهمیت آن در مسیر علمی و شغلی دانشجو، خواستار استفاده از این ظرفیت در حل موضوعات و مشکلات ملی و منطقه ای گردید. سرپرست دانشگاه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان اظهار امیدواری نمود با تلاش و کوشش مجموع دانشگاه ملایر شاهد پیشرفت و توسعه دانشگاه در سال های آتی باشیم.

سخنران بعدی مراسم، حجت الاسلام والمسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بود. ایشان نیز ضمن تبریک به دانشجویان برتر  از هیات رئیسه و عوامل اجرایی برگزاری مراسم تشکر نمود. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به برگزاری این مراسم، اظهار امیدواری کرد این تقدیرها و تکریم ها سبب پیشرفت و مایه مباهات دانشجویان گردد. حجت الاسلام والمسلمین فراهانی خطاب به دانشجویان افزود: لطف خداوند شامل حال شما شده است که ویژه شده اید و باید شکرگذار این نعمت و قدردان این موهبت باشید. ایشان در ادامه آرزوی موفقیت و کامیابی برای دانشجویان نمود.

در ادامه مراسم، از دانشجویان برتر دانشگاه در حوزه های مختلف توسط دکتر ملکی، هیات رئیسه، مسئولین دانشکده ها و مدیران گروه ها قدردانی به عمل آمد.