جمعه 10 فروردین 1403   18:29:44
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1398/3/14 سه‌شنبه مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه ملایر برگزار شد

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مسئولین، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین برقراری امام جمعه شهرستان ملایر در آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم و پخش کلیپ از خصائل امام راحل و فضای غمناک و معنوی ارتحال امام خمینی (ره) آغاز و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین برقراری در این خصوص ایراد سخن کردند. ایشان بیان کردند: ما همه در سفره امام و انقلاب نشسته ایم، امامی که در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه و عالمانه خود توانستند مقام و جایگاه کشور و اسلام را توسعه دهند. اخلاص، دینداری، مردمی بودن، ساده زیستی، شجاعت، هوشمندی از ویژگی های برجسته این عالم فرزانه بود.

امام جمعه شهرستان در ادامه حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس و البته در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را بیانگر تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام و تداوم خط و راه معمار کبیر انقلاب است.

ایشان در ادامه گفتند: دانشگاهیان باید به توانمندیهای خود باور و اعتقاد داشته باشند و با اتصال به تعهد و دانش خود در راه استقلال کشور و آرمانهای انقلاب با عزت گام بردارند. با گذشت سی سال از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، ملت شریف ایران به رغم توطئه ها و فتنه آفرینی های متعدد دشمن به فضل خدا مصمم تر از همیشه در مقابل نفوذ دشمن و تهدیدات بیگانه در اوج عزت و عظمت ایستاده‌اند.