چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   18:24:32
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1397/11/18 پنجشنبه دیدار روسای دانشگاه های شهرستان ملایر با امام جمعه محترم ملایر به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روسای دانشگاه های شهرستان ملایر با حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه ملایر دیدار، گفتگو و با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

در ابتدای این دیدار که با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر، روسای دانشگاه های شهرستان، دکتر سایوند رئیس دانشگاه ملایر و حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر برگزار شد، روسای دانشگاه ها ثمرات انقلاب اسلامی و دیدگاه های خود پیرامون انقلاب را بیان کردند.

دکتر  سایوند نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تشکر از امام جمعه شهرستان برای برگزاری این جلسه، انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب های هم عصر مقایسه نمود و بیان داشت: تمامی انقلاب های هم عصر به نوعی با شکست یا تغییر مسیر مواجه شده اند در حالی که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و با موفقیت مسیر رشد و تکامل خود را طی کرد و علت آن وحدت مردم حول ولایت فقیه بود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین برقراری ضمن تشکر از روسای دانشگاه ها برای شرکت در این نشست به بیان برکات انقلاب اسلامی ایران پرداخت.