جمعه 31 فروردین 1403   22:41:39
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1397/11/17 چهارشنبه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ملایر برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روزهای پانزدهم و شانزدهم بهمن مراسم ویژه این ایام الله با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر و بسیج کارکنان و با حضور اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.

مراسم روز پانزدهم که به بررسی دستاوردهای انقلاب در حوزه های امنیتی و دفاعی اختصاص داشت با حضور و سخنرانی سردار کریم پور و تشریح دستاوردهای علمی، دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. وی با اعلام خبرهایی نو در حوزه ی فن آوری های علمی، دفاعی این بخش پاره ای از دستاوردهای انقلاب را تبیین نمود. در آغاز این مراسم مسئول بسیج کارکنان ضمن خیر مقدم به حضار در سخنانی کوتاه به ضرورت تبیین و برجسته سازی نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت. وی در این خصوص به شائبه های مطرح شده در فضای مجازی ، تبلیغات منفی و طراحی هایی که به قصد دیده نشدن این دستاوردها صورت می گیرد، اشاره کرد.

مراسم روز شانزدهم با سخنرانی آزاده و جانباز سرافراز حجت الاسلام و المسلمین احمد فراهانی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر سایوند رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در راستای خدمت رسانی بهتر آرزوی توفیق نمود. وی به پیشرفت قابل توجه دانشگاه ملایر از ابتدای تاسیس تا کنون اشاره کرد و بیان داشت: این پیشرفت حاصل تلاش و همدلی مسئولین، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه بوده است و امیدواریم با استمرار و افزایش این تلاش و همدلی و با توجه به شرایط حساس اقتصادی شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه باشیم.

در ادامه مراسم  حجت الاسلام و المسلمین احمد فراهانی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان فضائل حضرت زهرا (س) از دیدگاه قرآن و ائمه پرداخت.

وی در ادامه پاره ای از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی در سال 57 را برشمرد و با ذکر خاطراتی از آن دوران به حضور همه اقشار مردم در انقلاب و تعلق این انقلاب به آحاد مردم تاکید نمود و علت ماندگاری و قدرت انقلاب اسلامی را همین تعلق دانست.