شنبه 1 اردیبهشت 1403   15:56:27
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1397/9/15 پنجشنبه پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

16 آذر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران و جلوه ای روشن از مقاومت و استقلال‌خواهی دانشجویان در برابر نظام سلطه است که سبب افروخته شدن شعله‌های آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی گردید.

دانشجو، واژه ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت است. 16 آذرماه فرصتی است تا از مقام و منزلت دانشجویانی تکریم گردد که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند. مرور صفحات تاریخ گواه آن است که دانشگاهیان، در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ، رشد و پیشرفت آن، نقشی اساسی برعهده داشته و دارند.

اکنون و در برهه ای از زمان که استکبار جهانی بر علیه استقلال و تمامیت ایران اسلامی قد علم کرده است و هر گونه پیشرفت و آبادی ایران را مغایر با اهداف خود می‌داند، انتظار می رود دانشجویان عزیز و گرامی جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و با توسعه علم و دانش خود در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی نزدیکتر و آرامش و آسایش را برای مردم غیرتمند این سرزمین به ارمغان بیاروند.

اینجانب فرا رسیدن روز 16 آذر ماه را به دانشگاهیان گرامی و به ویژه دانشجویان ارجمند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای شما فرزندان ملت، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی مسئلت می‌نمایم.

 

خسرو سایوند

رئیس دانشگاه ملایر