چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   03:21:27
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر









مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه ملایر سال 1397
مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه ملایر سال 1397

1397/7/24 سه‌شنبه مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه ملایر برگزار شد

با حضور مسئولان دانشگاه و تعداد زیادی از دانشجویان، مراسم استقبال از نودانشجویان در دانشگاه ملایر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از معاونان، روسای دانشکده ها، مدیران ستادی، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه همراه بود، دکتر سایوند سرپرست دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی به دانشجویان جدید دانشگاه از حضور در جمع دانشجویان اظهار خرسندی نمود. ایشان در ادامه ایام محرم و صفر را تسلیت گفت. دکتر سایوند با اشاره به ظرفیت مناسب همه رشته ها برای پیشرفت و اشتغال، درس خواندن جدی و با برنامه به همراه مهارت آموزی و احساس تعهد را لازمه موفقیت در رشته های تحصیلی دانست. سرپرست دانشگاه از دانشجویان خواست آینده نگر بوده و با تلاش هدفمند و منسجم برای رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت تلاش نمایند. ایشان در پایان برای دانشجویان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فراهانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنران بعدی این مراسم بود. ایشان نیز با تسلیت ایام عزاداری محرم و صفر، پذیرفته شدن دانشجویان در دانشگاه را تبریک گفته و از اعضای هیات رئیسه و دانشجویان برای حضور در این مراسم تشکر نمود. حجت الاسلام والمسلمین فراهانی با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچین شهدای گمنام دانشگاه، آرامش و امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست. مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تکیه به آیاتی از قرآن و احادیث تاکید کرد علمی مفید است که انسان را به خدا نزدیک کرده و از طریق آن انسان بتواند با خدا ارتباط برقرار کند؛ لذا دانشجویان بایستی در کنار تلاش برای موفقیت در تحصیل، ارتباط خود با خداوند را نیز مدنظر قرار دهند. ایشان در پایان برای دانشجویان آرزروی موفقیت و بهروری نمود.  

معاون فرهنگی دانشگاه سخنران دیگر این مراسم بود. دکتر حق طلب ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید با اشاره به گذر از دوران مدرسه و ورود به دانشگاه و دوران جدید از تحصیل، خواستار توجه دانشجویان به شرایط جدید و تلاش برای بهره وری از آن گردید. ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه محل رویش و بالندگی است افزود: برای این صندلی ها تلاش کرده اید لذا برای استفاده از آن ها و رسیدن به اهداف خود نیز تلاش کنید؛ همت و تلاش و پشتکار باعث رویش و بالندگی شما و بالطبع دانشگاه و جامعه می گردد. دکتر حق طلب گفت: دانشجویان باید در دانشگاه به دنبال مهارت آموزی باشند تا قدرت و مهارت در حل مسائل و مشکلات زندگی را داشته باشند. ایشان در پایان ضمن آرزوری موفقیت برای دانشجویان ورودی جدید، خواستار مشارکت دانشجویان در فعالیت ها و برنامه های علمی و فرهنگی شد و تاکید کرد معاونت فرهنگی دانشگاه از ایده ها و برنامه های دانشجویان استقبال خواهد نمود.

شایان ذکر است در این مراسم که در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد دکتر قاسمی پور عضو هیات علمی گروه روانشناسی و سرپرست مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی و مهندس عسگری نماینده پارک علم و فناوری استان نیز به سخنرانی پرداختند. همچنین در پایان این مراسم میثاق نامه دانشجویان ورودی جدید قرائت شد.