پنجشنبه 9 فروردین 1403   22:50:15
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1396/9/14 سه‌شنبه پیام سرپرست دانشگاه ملایر به مناسبت روز دانشجو

بدون تردید، استقلال، آزادی و امنیت پایدار و ارزشمند امروز میهن عزیزمان مرهون تلاش و از خود گذشتگی جوانان و دانشمندان بزرگی است که با نثار خون خود، نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را به درختی تنومند بدل کرده اند.

16 آذر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران و جلوه ای روشن از مقاومت و استقلال‌خواهی دانشجویان در برابر نظام سلطه است. این روز یاد آور رشادت و فداکاری دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

قشر دانشجو و دانشگاهی به عنوان نیروی پویا و فعال هر جامعه و بازوی توانمند علمی می تواند دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کرده و به یمن بهره مندی از چشمه زلال دانش و اندیشه در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد.

16 آذرماه فرصتی را فراهم آورده است تا از مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند، تکریم گردد. انتظار می رود دانشجویان عزیز و گرامی جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت 16 آذر، عزت، سربلندی و سلامتی همه دانشجویان به خصوص دانشجویان دانشگاه ملایر را از خداوند متعال خواهانم.

دکتر منوچهر بابایی پور

سرپرست دانشگاه ملایر