جمعه 10 فروردین 1403   12:00:58
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشکده


1396/6/21 سه‌شنبه دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی مکانیک در دانشگاه ملایر برگزار گردید

دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مهندسی مکانیک در روز پنجشنبه 16 شهریور 1396 با حضور اساتید و دانشجویان مهندسی مکانیک از سراسر کشور، مهندسین شرکت های سازمان صنایع هوایی و جمعی از علاقه مندان در دانشگاه ملایر برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر محمود مرادی، دبیر کنفرانس ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به خصوص دکتر جواد اکبری از اساتید برجسته دانشگاه صنعتی شریف، به معرفی گروه مهندسی مکانیک پرداخته و دستاوردهای این گروه فعال دانشگاه ملایر را بیان نمودند. دکتر مرادی با اشاره به روند اجرایی همایش گفتند: در این کنفرانس از مجموع 161 مقاله دریافتی 120 مقاله پذیرفته شد که از این تعداد 76 مقاله به صورت پوستری و 44 مقاله به صورت شفاهی می باشد.

در ادامه دکتر اکبری معاونت پژوهشی دانشگاه پس از خوش آمدگویی به میهمانان ، به تشریح برنامه های پژوهشی دانشگاه و چشم اندازهای آتی آن پرداختند.

دکتر جواد اکبری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس اسبق انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران به عنوان سخنران کلیدی ایراد به ایراد سخنرانی خود با عنوان:"ساخت در دنیای میکروسکوپی: نگاهی به حال و آینده ساخت سیستمهای میکروالکترومکانیکی" پرداختند. ایشان با اشاره به پیشرفت های علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه ملایر، خاطر نشان کردند که این گروه در سطح تراز بین المللی فعالیت و پژوهش می کند.

در ادامه مراسم مقالات شفاهی در سالن جلسات تخصصی در 5 نشست موازی صبح و بعدازظهر ارائه گردیدند و مقالات پوستری هم در قسمت مربوطه ارائه شدند. شایان ذکر است در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر مهدی حسینی دبیر اجرایی کنفرانس، تیم دانشجویی و تیم اجرایی کنفرانس تقدیر به عمل آمد.