پنجشنبه 30 فروردین 1403   17:56:27
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر




1396/12/15 سه‌شنبه برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با اختتامیه اولین دوره طرح قرآنی نسیم رحمت

محفل انس با قرآن کریم همراه با اختتامیه طرح قرآنی نسیم رحمت روز یکشنبه 13 اسفند ماه 96 با حضور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،معاون فرهنگی دانشگاه و دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار گردید .

این محفل و مراسم به همت اداره فعالیت های قرآنی و دینی امور فرهنگی و با حمایت دکتر حق طلب معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین اختتاحیه طرح بزرگ حفظ قرآن کریم (طرح نسیم رحمت) برگزار شد.

در ابتدای این برنامه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خانم دکتر حق طلب ضمن خوش آمد گویی به مدعوین مطالبی را در خصوص فعالیت های قرآنی و طرح قرآنی نسیم رحمت بیان کرده و ابراز داشتند که از لحاظ علمی و روانشناسی به اثبات رسیده است،افرادی که با قرآن مانوس میباشند از لحاظ روحی از آرامش بیشتری برخوردار هستند.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین عباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه در خصوص اهمیت ارتباط و انس با قرآن کریم به سخنرانی پرداختند.

این محفل قرآنی با قرائت مجلسی آقایان غلامرضا فارسی ، پیمان صدفی و همچنین با ابتهال خوانی آقای احسان بیات از قاریان برجسته کشوری نورانی تر شد.

در بخش پایانی این مراسم از شرکت کنندگان در طرح قرآنی نسیم رحمت تقدیر به عمل آمد و جوایز اولین دوره از این طرح قرآنی که در آن حدود 140 تن از دانشجویان در دو بخش شفاهی و کتبی (با محوریت سوره یس) شرکت کرده بودند به آنان اهداء گردید.

نسخه قابل چاپ