پنجشنبه 9 فروردین 1403   20:52:43
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار

1397/3/28 دوشنبه اعزام سومین دانشجوی دانشگاه ملایر به اروپا در قالب پروژه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا

پس از عقد قرارداد دانشگاه ملایر در سال 2017 با دانشگاه Montpellier SupAgro School of Agriculture Technology  کشور فرانسه در قالب طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا، سومین دانشجوی دانشگاه به اتحادیه اروپا اعزام گردید.

آقای سجاد قاصدی، دانشجوی دکتری پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر پس از احراز صلاحیت های مورد توافق دو دانشگاه ایرانی و فرانسوی و پس از اخذ ویزا در تاریخ 15 خرداد 97 به عنوان دومین دانشجوی دانشگاه ملایر به کشور فرانسه و سومین دانشجوی دانشگاه ملایر به اتحادیه اروپا عزیمت نمودند تا به مدت شش ماه در طرحهای مطالعاتی آن مرکز مشارکت و همکاری داشته باشند. این مهم در قالب پروژه تبادل دانشجو و استاد  (Mobility of Credit) فی مابین دانشگاه های دو طرف انجام خواهد شد. شایان ذکر است، بر اساس پروژه های مشترک، تمامی هزینه های مربوط به عزیمت، اقامت و تحصیل اساتید و دانشجویان از محل بودجه تخصیص یافته اتحادیه اروپا پرداخت می گردد

دانشگاه ملایر بر اساس همین پروژه در اردیبهشت سال جاری میزبان اساتید مختلفی از کشور های فرانسه و لیتوانی به جهت تدریس در دانشگاه ملایر بوده و نیز در شرف اعزام اساتید دانشگاه به جهت تدریس در دانشگاه Montpellier SupAgro School of Agriculture Technology  کشور فرانسه و دانشگاه VGTU  کشور لیتوانی در شهریور ماه سال جاری می باشد.

شایان ذکر است دانشگاه ملایر تنها دانشگاه در بین دانشگاه های ایران بوده که دارای 3 پروژه مشترک با اتحادیه اروپا با بودجه تقریبی 2 میلیون یورو می باشد.

ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی ملایر، امید است در راستای تحقق برنامه های گسترش روابط بین المللی مورد تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان مشارکت بیشتر دانشگاه ملایر و سایر دانشگاه های کشور در پروژه های بین المللی در آینده نزدیک فراهم گردد.

     

مدیریت امور بین الملل دانشگاه ملایر

 

نسخه قابل چاپ