دانشگـاه ملایر در نظـر دارد: اجاره غذاخوری های دانشگاه جهت تهیه مواد اولیه؛ طبخ و توزیع غذا به شماره مزایده (5098000050000002) ؛تعمیر و نگهداری تاسیسات به شماره مناقصه(2098000050000008) و مدیریت و نگهداری سراهای دانشجویی دخترانه به شماره مناقصه ( 2098000050000006) و پسرانه به شماره مناقصه (2098000050000007) را به پیمانکاران واجد شرایط و دارای صلاحیت واگذار نماید. لذا از پیمانکاران دعوت به عمل میآید درصورت تمایل از تاریخ انتشار آگهی جهت بازدید از محل به دانشگاه ملایر(کیلومتر4جاده ملایر-اراک) مراجعه و برای دریافت اسناد مناقصه یا مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت https://setadiran.ir/setad/cms مراجعه نمایند.
شرایط و مدارک :
ردیف
|
نوع پیمان
|
مبلغ ضمانت (ریال)
|
مهلت شرکت
|
روز بازگشایی پاکت
|
1
|
خرید مواد اولیه؛ طبخ وتوزیع غذا
|
4537500000
|
9 شهریور 98
|
10 شهریور 98 ساعت 10 صبح
|
2
|
مدیریت و نگهداری سراهای دانشجویی دخترانه
|
469075000
|
9 شهریور 98
|
10 شهریور 98 ساعت 10 صبح
|
3
|
مدیریت و نگهداری سراهای دانشجویی پسرانه
|
200400000
|
9 شهریور 98
|
10 شهریور 98 ساعت 10 صبح
|
4
|
تعمیر و نگهداری تاسیسات
|
150050000
|
9 شهریور 98
|
10 شهریور 98 ساعت 10 صبح
|
1- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه و مزایده میباشد.
2- تاکید می گردد ضمانتنامه،مدارک و رزومه کاری در سامانه ستاد بارگزاری و قیمت پیشنهادی در سامانه ستاد درج و ثبت گردد.
3- اصل ضمانت نامه تحویل دبیرخانه دانشگاه شود.
4-شرکت در مناقصه و مزایده هیچ گونه حقی ایجاد نخواهد نمود و دانشگاه در قبول و رد هرکدام از پیشنهاد دهندگان و یا منتفی نمودن آن مختار است.
5-پس از بررسی صلاحیت و توانایی شرکت کنندگان در مهلت مقرر و اعلام نتیجه، برنده مناقصه و مزایده موظف است قرارداد را امضا نمایند، در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه و مزایده به نفع دانشگاه ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد می گردد. در صورت امتناع نفر دوم سپرده وی نیز ضبط و مناقصه و مزایده تجدید خواهد شد.
* متقاضیان می بایست قبل از شرکت در مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نموده باشد.