اخبار
اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه ملایر در سال 97-96

پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان بدون آزمون در روزهای 28  شهریور با در دست داشتن مدارک ذیل به دانشگاه ملایر مراجعه نمایند.

 لازم به ذکر است پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون قطعی و نهایی نمی باشد و فقط با تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری رسمیت وقظعیت می یابد.

 مدارک مورد نیاز:

1.     اصل گواهی موقت کارشناسی 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات(الزامی) و 2 برگ تصویر آنها.

تبصره (الف): در صورت نداشتن مدارک فوق، اصل فرم درج شده در ویژه نامه اعلام اسامی و 2 برگ تصویر آن و یا هر نوع گواهی تحت عنوان دانشگاه ملایر که نشان دهندۀ آن باشد که پذیرفته شده، دانش آموختۀ مقطع کارشناسی (برای دوره ارشد) تا 31 شهریور 1396 می باشد با ذکر معدل و رشتۀ تحصیلی

2.     اصل شناسنامه و سه نسخه تصویر از تمام صفحات آن.

3.     عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 شش قطعه.

4.     اصل و تصویر کارت ملی.

5.     ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 96 مشخص کند (برای آقایان).

تذکر مهم: کلیه پذیرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند لازم است برای انجام امور مربوط به ترخیص، در موعد ثبت نام حضوری مراجعه نمایند. لذا خواهشمند است از مراجعه زودتر خودداری نمایند.

6.     اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان محترم).

7.     ریز نمرات کارشناسی برای دوره کارشناسی ارشد ( ریز نمرات تأیید شده الزامی نمی باشد.)

8 واریز مبلغ 350000 ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) برای صدور کارت  دانشجویی و بیمه حوادث(مبلغ واریزی  برای پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر 216000 ریال (دویست و شانزده هزار ریال) می باشد.)

این مبلغ می بایست به حساب شماره 2433118084  بانک تجارت در آمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر  واریز گردد.

9.  حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام الزامی است در غیر این صورت ثبت نام صورت نخواهد گرفت.

10.  ساعات ثبت نام صبح­ از ساعت 8:30  لغایت 12:30 و بعدازظهر از ساعت 13:30 لغایت 15:30می باشد.

11. زمان شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه  می باشد.

 لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان محترم، مدارک ذیل را به صورت جداگانه آماده نموده و پس از انجام ثبت نام به سرکار خانم عبدلی تحویل نمایند.

الف .فرم صلاحیت عمومی (1 نسخه اصلی "همراه با الصاق عکس" + 2 نسخه کپی)

ب . فیش پرداختی به مبلغ 330000 ریال به حساب 4001021101007489 یا 2172119001003 بنام خزانه داری کل کشور قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی.( از فیش پرداختی کپی تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.)

ج .تصویر تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی و  حکم کارگزینی (در صورت وجود)

 

فايلها
پرسشنامه عمومي.pdf 113.386 KB
درخواست تاييديه.pdf 321.785 KB
درخواست معافيت تحصيلي.pdf 372.377 KB
فرم تعهد.pdf 467.412 KB
فرم بررسي صلاحيت عمومي 1396 (1).pdf 427.981 KB