جمعه 10 فروردین 1403   01:11:57
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1394/12/10 دوشنبه افتتاح نمایشگاه ترنم ولایت

به همت تشکل قرآن و عترت و با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه ترنم ولایت با موضوع ایام فاطمیه با حضور دکتر حیاتی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان امام جمعه موقت شهرستان ملایر، حجت الاسلام و المسلمین عباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه ملایر افتتاح شد.

در ابتدا آقای فرهادی مسئول تشکل قرآن و عترت به بیان توضیحاتی پیرامون برگزاری نمایشگاه پرداخت و از حاضرین در مراسم به ویژه امام جمعه محترم و ریاست دانشگاه ملایر تشکر نمود.

در ادامه دکتر حیاتی ضمن تسلیت ایام فاطمیه از مردم ملایر به پاس حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند و مشارکت چشمگیر آنان تقدیر نمود و تلاش دانشجویان برگزار کننده این نمایشگاه را قابل ستایش خواند.

دکتر حیاتی افزود: بزرگترین ویژگی نمایشگاه این است که به ما نشان می دهد شخصیت های این نمایشگاه افسانه نیستند و در عین زمینی بودن روح بلندی دارند و رسیدن به این جایگاه اگر چه سخت اما امکان پذیر است.

وی همچنین از راویانی که از شهر قم در نمایشگاه حضور یافته و توضیحات کامل را به بازدیدکنندگان ارائه میدادند سپاسگزاری نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان افزود: ذکر نعمت، شکر نعمت است. این تجلی و تداوم حضور در انتخابات در سراسر کشور اول از خدا و بعد از خلق خدا جای شکر و سپاس دارد. به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم بعد از عید انقلاب در 22 بهمن، عید انتخاب را در 7 اسفند رقم زدند.

وی از تلاش 9 ماهه ی گروه عترت و قرآن تشکر نموده و دانشگاه ملایر را مایه ی سربلندی و افتخار شهرستان دانست.

در ادامه امام جمعه موقت شهرستان ملایر برگزاری این نمایشگاه را مشوق جوانان در مسیر خیر و هدایت و فرهنگ فاطمی توصیف کرد و از دکتر حیاتی به پاس حمایت آنان قدردانی نمود.

نسخه قابل چاپ