جمعه 31 فروردین 1403   11:54:13
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1394/11/20 سه‌شنبه تجدید بیعت با آرمانهای شهدای گمنام دانشگاه ملایر به مناسبت دهه فجر

یکشنبه 18 بهمن دکتر حیاتی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان امام جمعه موقت شهرستان ملایر، حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ملایر با حضور در حرم شهدای گمنام دانشگاه ملایر با قرائت فاتحه و اهدای گل با آرمان های شهدا و امام (ره) تجدید بیعت نمودند.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به آیه 169 سوره ال عمران گفت: شهدا عزت، آزادی، استقلال و شرف را برای ما به ارمغان آوردند.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانشگاهیان گفت: اگر شهدا نبودند دانشگاه هم نبود. پس از انقلاب دانشگاه ها در کشور تاسیس شدند و به برکت امام، امت و وحدت و از اتحاد سه مکان شاخص حوزه، دانشگاه و مسجد، این عزت، برکت و عظمت برای ما به ارمغان آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان با اشاره به تشییع ششمین شهید مقاومت در استان همدان افزود: نبرد بین حق و باطل از دیرباز وجود داشته است، در زمان حضرت آدم بین هابیل و قابیل، در عاشورا امام حسین (ع) و یزید و امروز جبهه مقاومت است. جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در مقابل جبهه باطل می ایستد.

امام جمعه موقت شهرستان ملایر با تاکید بر تجدید بیعت با امام (ره) افزود: کشور امنیت امروز خود را از ولایت فقیه دارد و باید بکوشیم این امنیت، ثبات و آرامش را حفظ کنیم. ما با امام راحل و ولی فقیه عهد می بندیم که در مسیر ایشان ثابت قدم و استوار باشیم.

در ادامه دانشگاهیان با آرمان های شهدا و امام راحل (ره) تجدید بیعت نمودند. سپس با حضور بر مزار شهدای گمنام امام زاده عبدالله شهرستان ملایر، ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل، با شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نمودند.

نسخه قابل چاپ