جمعه 10 فروردین 1403   16:34:52
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر




1394/8/17 یکشنبه تجمع بزرگ عاشوراییان دانشگاه ملایر

به مناسبت 13 آبان روز استکبار ستیزی، تجمع  بزرگ عاشوراییان دانشگاه ملایر با حضور دانشجویان دانشگاه ملایر و مسئولین دانشگاهی در دانشگاه ملایر برگزار شد

ابتدای تجمع پس از تلاوت آیات قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین دکتر ترکاشوند به عنوان سخنران جلسه ایراد سخنرانی کردند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند در ابتدای سخنان خود به تعبیرات حضرت امام خمینی «ره » در صحیفه اشاره کردند و چندین نمونه از خباثت های دولت آمریکا را متذکر شدند:

... آمریکا مظهر استثمار جهانی است؛ آمریکا شیطان بزرگ است؛ آمریکا در هر فسادی دست دارد؛ آمریکا سر چشمه ی مصیبت مسلمین جهان است... .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند خاطر نشان کردند که سرتاسر زندگی امام خمینی «ره» نشانه ی مرگ بر آمریکا است و این جمله را برای کسانی که فکر میکنند امام هم خواستار رابطه با آمریکا است، متذکر شدند و به این افراد هشدار دادند که شعار مرگ بر آمریکا جزء آرمان های امام و انقلاب هستند.

در ادامه ی تجمع، بیانیه ای که از طرف مجمع هماهنگی بین تشکل های اسلامی دانشگاه ملایر تنظیم شده بود قرائت شد. سپس دانشجویان دانشگاه ملایر و همچنین مسئولین دانشگاهی ضمن سر دادن شعار، اقدام به آتش زدن آدمک آمریکا و استکبار جهانی  کردند و بطور نمادین از روی پرچم آمریکا، اسرائیل و انگلیس رد شدند .

نسخه قابل چاپ