سه‌شنبه 28 فروردین 1403   14:32:21
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1393/11/6 دوشنبه برگزاری جلسه تودیع و معارفه معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر

سه شنبه 30 دی ماه جلسه تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر با حضور دکتر حیاتی سرپرست دانشگاه ملایر و کارکنان حوزه آموزشی دانشگاه در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر برگزار شد.

در این جلسه دکتر حیاتی ضمن تشکر از کارکنان حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی، از زحمات دکتر سایوند در دوران تصدی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر قدردانی نمود و برای دکتر سعید باقری در پست جدید آرزوی موفقیت نمود. همچنین ایشان از دکتر سایوند خواستار انتقال تجربیات ارزشمند خود به جناب آقای دکتر باقری گردیدند.

در ادامه این جلسه دکتر حیاتی و کارکنان حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیرامون مسائل و مشکلات این حوزه از جمله تمرکز زدایی امور آموزشی و انجام تمام فرایندهای  آموزشی و تحصیلات تکمیلی در هر دانشکده به طور مستقل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان مراسم دکتر حیاتی از دکتر سایوند معاون آموزشی پیشین دانشگاه ملایر با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آورد.

همچنین جلسه تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر با حضور دکتر حیاتی سرپرست دانشگاه ملایر، حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقم معظم رهبری در دانشگاه، کارکنان بخش امور فرهنگی و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه در بعدازظهر سه شنبه در سالن جلسات برگزار گردید.

در این جلسه دکتر حیاتی ضمن تشکر از دکتر مرادی و کارکنان بخش فرهنگی دانشگاه ملایر گفت: کسب رتبه های برتر و برگزیده فرهنگی در سال های اخیر نشان دهنده حسن مدیریت معاونت فرهنگی و تلاش های مجموعه تحت مدیریت ایشان بوده است. انجام امور فرهنگی مقطعی نیست و باید استمرار داشته باشد و مطابق نیازهای روز تغییر یابد و با توجه به شرایط جامعه به روز شود. حفظ و توسعه فرهنگ به آگاهی، علم و تجربه نیاز دارد.

دکتر مرادی معاونت پیشین دانشگاه ملایر با تشکر از دکتر حیاتی گفت: حوزه فرهتگ پر فراز و نشیب و پر هیجان است. مخاطبان این حوزه افراد مختلف با دیدگاه ها و افکار متفاوت هستند و ثبت هزار فعالیت فرهنگی برای دانشگاه ملایر در هر سال نشان از همت و پیگیری های دانشجویان و کارکنان امور فرهنگی دانشگاه ملایر دارد و امیدوارم معاونت جدید با دانش و توان مدیریتی بالای خود بتواند به موفقیت های بیشتری دست یابد.

حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: تا به حال برای واژه فرهنگ 124 معنی تعریف شده است و این نشان دهنده تفاوت برداشت ها از این واژه و حوزه آن است. در جامعه شناسی فرهنگ مجموعه ای از آداب و رسوم و ارزشها و سنت ها است و یک فرهنگ زمانی اسلامی است که آداب و رسوم و سنت های آن مجرای تحقق اراده الهی باشد.

در پایان دکتر حیاتی با اهدای لوح سپاس از دکتر مرادی تقدیر نمود و برای دکتر هدایت الله اعتمادی زاده به عنوان معاون جدید امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر آرزوی موفقیت نمود.

 

نسخه قابل چاپ