پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   10:15:29
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1393/8/7 چهارشنبه برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر

روز سه شنبه 6 آبان ماه همزمان با سالگرد شهدای گمنام دانشگاه ملایر مراسم وداع با دو شهید گمنام که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر میزبان آنان خواهد بود در مسجد دانشگاه ملایر برگزار شد. این مراسم با حضور ریاست دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان، جمعی از فرماندهان سپاه، مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ملایر و دانشجویان همزمان با عزاداری امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباسی به بیان فضائل شهدا و ارتباط خاص آنها با ائمه پرداخت. مراسم با اجرای مداحی و سوگواری امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان پایان یافت.

همچنین در شب اول ماه محرم مراسم گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه با حضور و سخنرانی سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر برگزار شد.

سردار عروج مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر فضائل شهدا گفت: شهدا رابطه قوی و خاصی با پروردگار خود داشتند و در قلب خود از زمان شهادت آگاه می شدند. آنها بر عهد خود با ولایت فقیه استوار بودند.

وی در ادامه با بیان توضیحاتی درباره عملیات مرصاد و خیبر امداد الهی خداوند را یار همیشگی رزمندگان اسلام در همه عملیات ها برشمرد.

شایان ذکراست شهدای گمنام پس از مراسم وداع روز 4 شنبه و با حضور پر شور و حماسی مسئولین، دانشگاهیان و مردم شریف و شهید پرور شهرستان ملایر تشییع و در آرامگاه ابدی خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر آرمیدند.

 

 

نسخه قابل چاپ