پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   16:28:20
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1393/8/5 دوشنبه برگزاری ششمین دوره طرح بر بال فرشتگان

طرح حفظ قرآن کریم با عنوان بر بال فرشتگان با هدف ترویج حفظ قرآن کریم در بین دانشجویان برای اولین بار در سال 1389 در دانشگاه ملایر آغاز شد و تا کنون پنج دوره آن برگزار شده است. با برگزاری پنج دوره این طرح تا کنون 1500 دانشجو به حفظ قرآن کریم پرداخته اند و با حفظ  10219 صفحه از قرآن کریم 17 بار کل این کتاب مقدس حفظ شده است. هم اکنون دوره ششم این طرح در حال برگزاری است و تا پایان هفته اول آبان ماه ادامه دارد.

سه شنبه 29 مهر ماه ریاست دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیر فرهنگی دانشگاه از روند اجرای ششمین دوره مسابقات بر بال فرشتگان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید دکتر امانی به تلاوت قرآن توسط دانشجویان گوش فرا داده و گفت: نور قرآن در تمام مراحل زندگی به شما کمک می کند و شما با دیگران تفاوت دارید، نور قرآن شخصیت شما و ذهن شما را متحول می کند. قرآن تنها معجزه خداوند است که به عصر حاضر رسیده است و شما آن را در ذهن خود همیشه به همراه دارید.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فراهانی با اشاره به جمله اقرأ و ارفع گفت: انسان با خواندن قرآن معرفت بیشتری کسب میکند و انسانیت و شخصیت او ارتقا می یابد تا جایی که می تواند به اوج برسد. باید بخاطر داشته باشیم عمل به قرآن مهمتر از خواندن آن است و با عمل به آن است که نور معرفت در انسان نمود پیدا می کند.

در ادامه ریاست دانشگاه ملایر و حجت الاسلام و المسلمین فراهانی خود نیز به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و از معاونت محترم فرهنگی و همه مجریان طرح تشکر و قدردانی نمودند.

 

نسخه قابل چاپ