جمعه 10 فروردین 1403   13:47:45
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1393/1/23 شنبه افتتاح نمایشگاه شناخت فرقه ضاله وهابیت در دانشگاه ملایر

روز شنبه 23 فروردین و با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از اساتید و دانشجویان نمایشگاه شناخت فرقه ضاله وهابیت به همت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ملایر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر ضمن تقدیر از خوش فکری و زمان شناسی دانشجویان برگزار کننده این نمایشگاه گفت: اینکه دانشجویان نسبت به مسائل روز آگاه و هوشیارند و می دانند نسبت به مسائل روز چگونه باید به شکل صحیح عکس العمل نشان دهند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه وهابیت جزئی از اسلام نیست گفت: فرقه وهابیت به نام دین تلاش بر بی دینی همه فرقه های اسلام دارد و این که ما وهابیت را همسو با اهل سنت بدانیم باور کاملا غلطی است.

حجت الاسلام و المسلمین فراهانی در ادامه گفت: بهترین توصیف از وهابیت فرمایش امام راحل در این رابطه است که فرمود:«وهابیت همان اسلام آمریکایی است» و اکنون می بینیم که وهابیون به اسم اسلام دست به جنایت و خونریزی می زنند.

دکتر امانی ریاست دانشگاه نیز در این آئین افتتاح نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه حرکت دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه ملایر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سال فرهنگ و اقتصاد است و با توجه به این  نکته که برای دانشگاه بعد فرهنگی بسیار مهم است و دانشگاهیان می بایست سعی بر بستن رخنه های فرهنگی داشته باشند که از آنجا ضربه میخوریم.

وی همچنین با اشاره به این که این نمایشگاه در جهت بصیرت دهی و بصیرت افزایی و در جهت مقابله با فعالیت های ضدفرهنگی زیادی است که از سوی دشمنان انجام می شود گفت: سعی ما در دانشگاه ملایر بر این است که فضای سالم فرهنگی ایجاد کنیم و ابراز امیدواری کرد که نمایشگاههای زیادی از این دست برگزار گردد.

ریاست دانشگاه ملایر در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران فرهنگی ترین انقلاب ها در دنیاست و ما نیز باید به بعد فرهنگی بیشتر بپردازیم.

شایان ذکر است در این نمایشگاه اطلاعاتی در خصوص تاریخچه پیدایش، نظرات و تفکرات فرقه ضاله وهابیت، پاسخ به سوالات و شبهات و جنایات اخیر وهابیون علیه مسلمانان و شیعیان در قالب پوستر، کتاب، کلیپ و عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نسخه قابل چاپ