پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   19:57:28
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر






1393/2/31 چهارشنبه تقدیر از 1200 دانشجوی برتر فرهنگی، آموزشی، ورزشی و دانشجویی دانشگاه ملایر

همایش تقدیر از برترین های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و دانشجویی دانشگاه ملایر روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه 1393با حضور ریاست دانشگاه، معاون اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین دانشگاه، روسا و معاونین دانشکده ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه در محوطه روبروی ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر برگزار گردید.

در آیین افتتاحیه این همایش ریاست دانشگاه ملایر ضمن تبریک به دانشجویان گفت: امروز روز تقدیر از شماست و این رتبه ها با تلاش و پشتکارتان بدست آمد، هرچند زحمات هیئت علمی، استادان و کادر آموزشی را هم نباید نادیده گرفت.

دکتر بهمن امانی هدف از برگزاری این همایش را تقدیر و حمایت از دانشجویان ممتاز و فعالان فرهنگی، آموزشی، دانشجویی و ورزشی برشمرد و ضمن اشاره به طرح بر بال فرشتگان گفت: یکی از افتخارات دانشگاه ملایر تربیت بیشترین حافظان قرآن کریم در بین دانشگاه های کشور است.

وی ایام مبارک ماه رجب را یادآوری کرد و گفت: یکی از دلایل خلقت ما علم آموزی بود. بهترین شغل ها و بهترین کارها پژوهش است و بهترین کار دانشجویی است و شما بهترین بهترین ها هستید.

ریاست دانشگاه ملایر همچنین از شهدای هسته ای یاد کرد وگفت: اگر در گذشته دشمن شهدا را در محراب جستجو میکرد، امروز در دانشگاه ها جستجو می کند اما امروز به ازای هر شهیدی که در عرصه علم می دهد هزاران نفر در دانشگاهها دنباله رو راه او و علم او هستند.

دکتر امانی در ادامه سخنان خود گفت: ما با لهجه ها، زبانها، قومیت ها و مذاهب مختلف در دانشگاه وارد می شویم، اما به حفظ یک آرمان می اندیشیم، از اختلافات فاصله می گیریم، از تعصبات دور می شویم و یک ایرانی غیرتمند مسلمان از دانشگاه خارج می شویم.

ما این افتخار را داشتیم که در این دانشگاه سالها در آرامش و در محیطی سالم و آرام ادامه بدهیم.

وی به مرکز پرتودهی گاما و الکترون و برگزاری همایش نانو در پنج شنبه جاری در دانشگاه ملایر اشاره کرد و افزود: هر روز برگی به افتخارات این دانشگاه اضافه می شود و ما نزد نسل های آینده سربلندیم و به این افتخار خواهیم کرد که در این دانشگاه درس میخواندیم و کار می کردیم.

دکتر امانی درپایان سخنان خود از زحمات دکتر رشید رضایی دبیر علمی همایش تشکر کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ملایر نیز در این مراسم از همه کسانی که در برگزاری این همایش سهیم بودند تشکر کرد و گفت: این روز را به شما برترین ها و نخبگان تبریک می گویم با دیدن شما نخبگان و اساتید فرهیخته و بزرگوارتان غرور ملی در من برانگیخته شد.

وی سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان را یاد آوری کرد: ما باید استعدادهای نخبه را شناسایی کنیم  و تربیت کنیم. بعضی نخبه تر هستند و استعدادهای برتر به شمار می روند باید آنها را حمایت کنیم تا با ارتقا و پیشرفت همراه باشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در انتهای سخنان خود از دکتر امانی بخاطر تلاش در راستای اجرایی کردن سفارشات مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

دکتر رشید رضایی دبیر علمی همایش تقدیر از برترین ها نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و اساتید به دانشجویان بخاطر برترین بودن بین بالغ بر 6000 دانشجوی دانشگاه تبریک گفت و از ریاست محترم دانشگاه و همه کسانی که او را در اجرای این همایش یاری کردند تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به برگزاری موفق این همایش در سال گذشته و امسال برای سوین بار  گفت: تعداد کل برترین های امسال ما 1163 نفر می باشد که همه گروههای فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل ها، مقام آوران مسابقات ورزشی منطقه ای و درون دانشگاهی، خوابگاه ها، اصناف و کانون ها را دربر می گیرد و این مایه افتخار ماست که خدمتگزار اینان هستیم.

در ادامه دانشجویان برتر هدایای خود را از اعضای هیئت علمی و اساتید دریافت نمودند و مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت شام پایان یافت.

 

نسخه قابل چاپ