پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   10:01:51
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر






1392/11/14 دوشنبه گرامیداشت دهه مبارک فجر و گردهمایی نخبگان فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دانشگاه ملایر

گردهمایی نخبگان فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی شهرستان ملایر روز یکشنبه13 بهمن ماه با حضور ریاست دانشگاه ملایر، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ملایر، طلاب حوزۀ علمیه و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی درآمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه ملایر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حاضران با حضور در حرم شهدای گمنام دانشگاه ملایر با اهدای گل و فاتحه با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

در ادامۀ مراسم آیت قربانی رزمنده و راوی دفاع مقدس با تأکید بر لزوم شناخت حضرت امام (ره) گفت: اهداف و آرمان ها ی امام (ره) هنوز شناخته نشده است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) که می فرمایند انقلاب مردم ایران نقطۀ شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است گفت:باید با بصیرت افزایی نسبت به اهداف و برنامه های انقلاب، زمینۀ ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آوریم.

آیت قربانی گفـت: شهید مطهری در دیداری که با حضرت امام (ره) در پاریس داشتند چهار سوغات به ایران آورند که عبارتند از این که امام خمینی (ره) به هدفشان،  به راهشان، به گفتارشان و بالاتر از همه به پروردگارشان ایمان داشتند. وی در ادامه افزود: ایران اسلامی امروز در اوج افتخار و سربلندی است و به برکت انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و تعالی است.

حجت الاسلام شجونی از مبارزان انقلاب اسلامی و از یاران امام (ره) و مقام معظم رهبری، سخنران ویژه این مراسم بود.حجت الاسلام شجونی در این مراسم با تبریک ایام الله دهۀ فجر به بیان ویژگی های امام (ره) و مقام معظم رهبری پرداختند و ضمن توصیف خاطرات مبارزاتی و انقلابی خود به تشریح برخی ویژگی های رژیم منحوس پهلوی و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداختند.

نسخه قابل چاپ