سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   10:53:47
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1392/11/10 پنجشنبه معاون فرهنگی دانشگاه ملایر از برنامه های گرامیداشت دهۀ فجر دانشگاه ملایر خبر داد.

دکتر مرادی هدف از گرامیداشت دهۀ فجر را ترویج فرهنگ انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطرۀ شهدای آن دوران و آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد.

وی از برگزاری گردهمایی نخبگان شهرستان ملایر در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: این گردهمایی روز یکشنبه 13 بهمن ماه با سخنرانی حجت السلام جعفر شجونی از مبارزان انقلاب اسلامی همزمان با غباررویی مزار شهدای گمنام دانشگاه ملایر برگزار می شود.

دکتر مرادی بازدید اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر از 35 خانواده شهید ساکن در روستاهای شهر ملایر را از دیگر برنامه های دهۀ فجر برشمرد و گفت: این بازدید با برنامه ریزی ستاد شاهد دانشگاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه ملایر همچنین از چاپ نشریه ای با محوریت دهۀ فجر برای کل شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این نشریه که با همکاری تشکل های دانشجویی دانشگاه تهیه شده است در دهۀ فجر در روستاها و مراسم های مختلف شهر ملایر توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: برگزاری نمایشگاه تصاویر و پوستر از روزنامه ها و نشریات زمان انقلاب از دیگر برنامه های دانشگاه ملایر در دهۀ فجر است که همزمان در دو دانشکده این دانشگاه دایر خواهد شد.

دکتر مرادی همچنین خاطرنشان کرد: برخی از فیلم های منتخب جشنواره انقلابی عمار نیز در کنار دیگر برنامه های دهۀ فجر در دانشگاه ملایر نمایش داده خواهد شد.

شایان ذکر است معاون فرهنگی دانشگاه ملایر در پایان سخنان خود از حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه ملایر در راهپیمایی 22 بهمن ماه همراه با دیگر اقشار مختلف شهرستان ملایر خبر داد.

نسخه قابل چاپ