پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   03:54:55
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار

1397/2/18 سه‌شنبه اعزام اولین دانشجوی دانشگاه ملایر به کشور فرانسه در قالب پروژه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا

دانشگاه ملایر در سال 2017 موفق به عقد قرارداد همکاری با دانشگاه Montpellier SupAgro School of Agriculture Technology  کشور فرانسه در قالب طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا شده است. این طرح شامل برنامه های مختلفی از جمله پروژه تبادل دانشجو (Mobility of Credit) می باشد که در این راستا خانم شیوا غریبی دانشجوی دکتری محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه ملایر پس از احراز صلاحیت های مورد توافق دو دانشگاه ایرانی و فرانسوی و پس از اخذ ویزا در تاریخ 6/2/97 به عنوان اولین دانشجو به کشور فرانسه عزیمت نمودند تا به مدت یک نیمسال تحصیلی در طرحهای مطالعاتی آن مرکز مشارکت و همکاری داشته باشند.

بر اساس قرارداد مذکورتمامی هزینه های مربوط به عزیمت، اقامت و تحصیل نامبرده از محل بودجه تخصیص یافته اتحادیه اروپا پرداخت می گردد.

شایان ذکر است در تاریخ 29/11/96 اولین دانشجوی دانشگاه ملایر به دانشگاه VGTU کشور لیتوانی نیز تحت پروژه دیگری به کشور لیتوانی اعزام گردیده است.

ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی ملایر، امید است در راستای تحقق برنامه های گسترش روابط بین المللی مورد تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان مشارکت بیشتر دانشگاه ملایر و سایر دانشگاه های کشور در پروژه های بین المللی در آینده نزدیک فراهم گردد.

     

مدیریت امور بین الملل دانشگاه ملایر

نسخه قابل چاپ