جمعه 31 فروردین 1403   14:33:36
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار و اطلاعیه های توسعه و پشتیبانی













بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه های عمرانی دانشگاه ملایر

دکتر نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه ملایر افزود: دانشگاه ملایر قابلیت پیشرفت کمی و کیفی و قرار گیری در سطح دانشگاه های تراز اول کشور را دارد. ایشان پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر را یکی از نقاط قوت این دانشگاه دانست که توانایی انجام فعالیت های مرتبط را در سطح ملی و منطقه ای داراست.

دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و دکتر جمشید اسماعیلی مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم در سفر به ملایر از بخش های مختلف دانشگاه و پروژه های عمرانی آن بازدید نمودند. در این بازدید که با همراهی حجت الاسلام والمسلمین آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه دانشگاه انجام شد، دکتر نظر پور و دکتر اسماعیلی از نزدیک در جریان روند پروژه های عمرانی در حال انجام قرار گرفتند.

دکتر سایوند رئیس دانشگاه در حاشیه بازدید و در نشست هیأت رئیسه دانشگاه با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت که با حضور دکتر کتابی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و برخی از مدیران دانشگاه برگزار شد، از دکتر نظر پور و دکتر اسماعیلی بابت حضور در دانشگاه ملایر و بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه قدردانی و خواستار حمایت وزارت علوم در اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاه شدند. معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر نیز در این نشست گفتند: فرمانداری ویژه شهرستان ملایر مساعدت های لازم را در امور مربوط  به دانشگاه و شهرستان انجام خواهد داد.

در ادامه دکتر الیاسی مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ملایر به ارائه گزارشی از پروژه های عمرانی در حال احداث دانشگاه پرداختند.

شایان ذکر است در این دیدار، دکتر نظر پور و دکتر اسماعیلی از پروژه کتابخانه مرکزی، پژوهشکده انگور و کشمش، دانشکده فنی و مهندسی و آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه بازدید و در جریان روند پیشرفت و موانع و مشکلات اتمام این پروژه ها قرار گرفت. معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با توجه به تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام خواستار تلاش دانشگاه برای دریافت بودجه های استانی و هچنین تلاش برای افزایش بودجه های عمرانی دانشگاه در بودجه 98 با کمک و همراهی نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد. همچنین با حضور دکتر نظرپور، حجت الاسلام والمسلمین آزادیخواه، دکتر سایوند رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی کلنگ احداث مسجد در پردیس دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه به زمین زده شد.

دکتر نظر پور در انتهای بازدید خود از دانشگاه ملایر در نشست با کارمندان از نزدیک در جریان صحبت های ایشان قرار گرفت و اظهار امیدواری نمود بتوان با همکاری دانشگاه و وزارت، اقدامات موثرتری در جهت بهبود امور استخدامی و معیشتی کارمندان انجام داد.